»Že zato, ker sem učitelj računalništva, nisem apriori za prepoved, pa ne zato, ker delam promocijo tehnologiji, ampak ker dijaki konec koncev telefone uporabljajo pri pouku.«
»To idejo je treba pozdraviti, telefon je v šoli in pri pouku moteč element.«
»Če se to zgodi v še dveh oddelkih, lahko zapremo predmetno stopnjo, ker ne bo ljudi za izvajanje pouka.«
»Pouk na daljavo je boljši kot nič, ker je treba otroke zaposliti in poskusiti narediti čim več in čim bolj učinkovito, da bo treba, ko bo pouk spet v šoli, čim manj nadomestiti.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Dajmo se vprašati, zakaj smo mi sproducirali diplomiranega učitelja razrednega pouka, ne sme pa v razred, ker mora biti magister razrednega pouka.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Pri pouku instrumenta in petja se znanje oceni najmanj trikrat v ocenjevalnem obdobju, pri pouku plesa, komorne igre in orkestra pa vsaj dvakrat.«
»Če starš vse dni drži telefon v rokah, je težko reči otroku, zdaj boš pa ti na telefonu samo pol ure.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju